Birbeneginannesi benimde 16 🩵🥹 nasipse 17 Şubat’ta günümüzü verdi doktorum. Ameliyat korkusu bı yana kızımı arkamda bırakıp nasıl gideceğim ona üzülüyorum. Ya bana bişe olursa kızım ne olacak diye düşünmekten kafayı yiycem. Bide bı vicdan azabı geldi ki sorma daha kızım 2.5 yaşında keşke biraz daha dikkatli olsaydım da hemen hamile kalmasaydım diyorum. Sanki onu büyümeye zorlamışım gibi hissediyorum 😔