Turuncukadin Ben de yapıp yaptırmama konusunda kararsız kaldım baya. Sağlık ocağı çok ısrar ediyor ama ben çok kararsızım
minikbebegim06 Turuncukadin mutlaka yaptırın hem sizi hem bebeği olabilecek enfeksiyonlardan koruyor Allah korusun tetanoz yüzünden ölen bebeğini kaybedenler oluyor riske atmayın
Melissso Mrybg 2 doz vuruldum ilki çok ağrı yaptı ama ikincisi hiç ağrı yapmadı hatta çok korkarak gitmiştim. Doktorum bana biri bebek için biri senin için demişti o yüzden 2 dozu vuruldum
Aleyysss000 aybukee10 Yok hayır doktoruma vurulmalımıyım diye sordum oda tabiki vurul ama ilk dozu çok ağrılı ateşli vs geçerse ikinci dozu vurulmana gerek yok dedi. İlk doz çok ağrı yaptı 3 gün kolumu kullanamadım desem yeridir. Doktoruma söyledim oda ikinci dozu vurulma dedi.
Hsny_6 Bir doz vuruldum ağrı şişlik olmadı, ikinci dozu doktorum boğmacalı tetanoz aşısı olarak yapacak, yenidoğan bağışıklığı için boğmacalı olanı öneriyor.