2cocukluana_ Karabiber123 bizim yerimize uruyolar işte canım devlete genç nesil lazım bütün yardımlar maaşlar onlara bizim vergiler onlara gidiyo zaten sinir oluyorum resmen su faturam 360 lira gelmiş ben bunun 135 lirasını kullanmisim zehir zıkkım olsun
Karabiber123 2cocukluana_ herseyin imkanını nasıl sömürceklerini iyi öğrenmişler kendi memleketemizde yabancıyız resmen öncelik tanınıyor birde