Karabiber123 Konya şehir hastanesinden resmen kovdular doluluk oranı fazla diye konya anıt hastanesinden digum yaptım çok memnun kaldım asla önermiyorum Suriyelilerin yüzünden tüm devlet hastaneleri dolu
2minnakannesi0 Karabiber123 gerçekten mi ya ben şok anıt hastanesine daha önce gitmiş miydiniz kaydınız var mıydı bisey dediler mi nasildi doğumunuz kolay oldu mu hayırlı evlat olsun inşallah 🌸
Mrvsmt2502 Karabiber123 ilk kez duyuyorum kovduklarını ay kötü olmuş. Benim ilk doğumum 15 temmuzda oldu beni direlt şehir hastanesine sevk ettiler gayet ilgililerdi orda doğum yapmadığım haldr
Fatmaacylnn Karabiber123 bu olaya bende şahit oldum ben doğum yaparken bir tane kadın geldi sancısı falan 100 ün üzerindeymiş sanırım, Konya şehir hastanesi çok dolu diye başka hastaneye göndermişler orada takipli olmasına rağmen başka hastaneye göndermek hemde o şekilde ki bir kadını o çocuğa ya da kadına birşey olsaydı bunun hesabını verebilecekler miydi acaba
2cocukluana_ Karabiber123 bizim yerimize uruyolar işte canım devlete genç nesil lazım bütün yardımlar maaşlar onlara bizim vergiler onlara gidiyo zaten sinir oluyorum resmen su faturam 360 lira gelmiş ben bunun 135 lirasını kullanmisim zehir zıkkım olsun
Karabiber123 2minnakannesi0 hayır gitmedim ama mecburiyetten acilden giriş yaptım gelen herkesi gönderdiler gözümün önünde
Nurcantas65 Her yer dolu zaten, ben özel kiligine muayene için gidiyorum,büyük şehir normal doğuma 70 bin dedi doktor,orda yapmayı düşünmüyorum anıt Hastanesi’nde ne kadar ödeme yaptın ablacım.
Nurcantas65 Karabiber123 normal doğum için mi yoksa sezeryan mi . Birde 39 haftadayim beni alır mı acaba
Buzmavise Karabiber123 İstanbul Çam Sakura Hastanesi’nde bir farkı yok kızlar hep Suriyeli ben geçen sene orada acil laparoskopi ameliyatı oldum her taraf Suriyeli doğum yapan kadınlar 🫣ve ben odamda Suriyeli istemedim maalesef Türkiye’nin genel sorunu Türk kadınlarından çok Suriyeliler doğuruyor hem de ara vermeden 🤣
Mrvsmt2502 Karabiber123 adı neydi ki inşallah şehir hastanesinden kovulmadan böyle bir şey yaşamam da yaşarsam diye soruyorum