Zlfiyee ben ilk bebeğimde de 40’ı çıkana kadar falan prima premium care kullandım. Sonra sleepy bio naturele geçtim onu ne kadar süreyle kullandığımı hatırlamıyorum tam ama 1 yıl falan olabilir. Ardından baby turcoya geçtim ve bezi bırakana kadar onu kullandım.
Neden 3 farklı marka kullandın dersen aslında 3’ünden de memnun kaldım ama benim kızım 2021 doğumlu ve o yıl bilirsin her şey birden bire zamlandı bebek bezleri de birden %300 falan zam yedi neredeyse o yüzden ben de en hassas olduğu dönemlerde en iyi bezi kullanarak giderek kaliteyi düşürdüm.bu baby turconun prima dan çok kötü olduğu anlamına gelmiyor ama bu alanda en iyisi prima bence.
Şimdi 2.’ye hamileyim ve aynı sırayla ilerlemeyi düşünüyorum ☺️