Gigionline Zlfiyee molfix molfix molfix 😂 ama kışlık bi bez. Yazın sicaklarda daha ince oldugu icin sleepy. İkiside guzel markalar
parliyokralice Gigionline Balbebek012 Kızlar molfixin hangisi mavi anne kucağı gibi yazan mı yoksa sarı paketleri mi, ben de molfix almayı düşünüyorum
glos_lin2007 Bende bez markası arayışı içindeydim. Ama arkadaşlarım ve görümcem. Baby turco markasını üzerinde zeytin resmi olandan çok memnun kaldıklarını söylediler . Ondan alacam bende :)
newmommmyy2 Gokturkmom_ Talentedmom Ilktan Hanımlar merhaba molfix mavi paket 1 numaradan kaç tane almalıyız ilk etapta bende bi 60lı var bitanede 82li alsam azmı kalır 2ye ne zaman geçiyorlar
Talentedmom Zlfiyee ben ilk oğluma prima care almıştım hep sızdırdı hiç memnun kalmadım sleppy denedim kağıt gibiydi molfixe geçtim çok memnun kaldım hiç sorun yaşamadım bi de stok yapmayın önce deneyin iyi gelirse bebeğinize o zaman stok yapın
Zlfiyee İki adet baby turca aldım şu zeytinli olanlardan ama memnun olmayanlar varmış o yüzden değişip başka bi marka almayı düşünüyorum
Talentedmom newmommmyy2 istersen 2 paket al şimdilik iyi gelirse sıkıntı olmazsa alırsın yine kilosuna göre 2 numarasına geçeceksin zaten iyi gelirse 2 numaradan da alıp koyarsın çok fazla alma yine de
newmommmyy2 Talentedmom tamam o zaman bitane daha 1 numara alayım gerisini duruma göre bakayım teşekkür ederim 🙏🏼
Gokturkmom_ newmommmyy2 120li al duruma göre alırsın benim oğlum çok kilolu değildi baya kullandık 1numarayı