Emneyldzlarr_50 diyetten ziyade sağlıklı beslenip yürüyüş vs yaparsanız yeterli olur diye düşünüyorum
İlk gebeliğimde doktor spor konusunda eğer spor geçmişin varsa zorlamadan devam edebilirsin demişti o zaman yeni bir programla fitnessa devam etmiştim ama ikinci gebeliğimde çoğu zaman yürüyüşe bile takatim kalmadı 😅 ama ikisinde de %80/90 sağlıklı beslendim diyebilirim
İlk gebelikte 7 kilo aldım 42 haftalık doğdu oğlum 3600 gr
İkincide 33+2deyim henüz kilo almadım bakalım kızçem ne kadar gelecek en son gelişimi 2 haftaya yakın önden gidiyor dedi doktorum 32+5te 2400 gr dı