seyma0661 Hasret72 banada normal geldi doktor da normal demiş zaten hiç buralarda kilo sorup dert etmeyin bence kendinize 🥹
Tazeanne74 Hasret72 Her bebiş bir olmaz doktorunuz sıkıntı yok dediyse stres yapmana gerek yok bakarsın son haftalarda daha fazla alır.
Hulu61 Hasret72 Her bebeğin belli bir kilo alma eğrisi vardır ki kilosu gayet iyi sizinde doktorunuz da haftasıyla uyumlu demişse kafanıza hiç takmayın 🌸
Hilalyrdkl Narincicek kilosu biraz fazla demedi mi size ? Benimde 2500 çıktı . Doktor taktı şekerini takip et diye illa şeker hastası çıkaracak beni valla zorla .
aybikannesi Hasret72 bizim 34 haftalıkken 2044 gramdı 2200 bence gayet iyi maşallah hepinizin bebeklerine de ☺️ 37 de inşallah bende güzel haberler alırım bebeğimden kilo konusunda
YaseminNurcanSu Hasret72 Bence gayet iyi canim ben 32. Haftada 1800 grama yakın dogum yaptim sisi felan inmisti 1700 felandı haftasini doldurana kadar alır merak etme saglikla zamaminda gelsin
Kubrabsyg Hasret72 34+1 de 2600 dedi. Önden gidiyordu haftasını yakalamış. Gayet uyumlu ve normal sizinde bence. Çok kilolu olup zor doğurmaktan iyidir
gunesinanneessi Kubrabsyg bize 34+1 de 2750 grm 2 hafta önde dedi. Size tam haftasıyla uyumlu denilmiş acaba özelle mi gidiyorsunuz. Bana devlet hastanesi söyledi bunu