glos_lin2007 çok rahattı ben tekrar hamileyim yine alcam normal doğumda da kullanılır ben sezeryandan sonra kullanmıştım hastanenin verdiği hasta bezi rahat olmadı iyi ki bedenime göre onu almıştım onu giydim çamaşır niyetine giymiştim uzun olduğu için taşma vs de olmadı lohusayken de onu kullandım kanamam azalana kadar iç çamaşırı bile giymeden sadece onu kullanmıştım