Tazeanne74 dün gece takıldı ateşim 38 i geçtiği için gittim acile hamilelikte daha sıkıntıymis ateş 38 geçince riskli dedi sağlık ocağındaki doktor yükselirse hemen acile git dedi biz de gece 38.3 görünce gittik hemen doktor parasetamol serum ve sıvı takviyesi yaptı o baya toparladı beni bugün şükür hiç çıkmadı ateşim bakalım inşallah yarına daha iyi uyanırım 🥲