ilknur_dmrl1 40+2 de sancım yok açılmam yok hatta benim prensesimm tam doğum kanalına bile girmemişti 😅 40+4 de 21.55 de birden ağrı geldi Allah dedim noluyor sonra ikinci geldi 4 dakika sonra 3. Geldi 4 dakika arayla 😅 aha dedim doğuruyorum duşa girdim hazırlandım Allah benimmm evde ıkınmam geliyor hemen gittim 22.55 de acile girdim kontrol ettiler 10 cm açıklık doğum başlamış. Ebe bana kızdı neden geç geldin evde mi doğurmak istedin kızım dlye ahhahah 23.24 de bebeğim kucağımdaydı 😅 her an her şey olabilir. Sadece Rabbim o yolda yormasın. Sağlıkla kavuşun inşallah bebeğinize ❤️