Benim 4+5
Yoğun ağrım olduğu için bugün gitmek durumunda kaldım
Salı günü 862 ydi beta
Dış gebelik yada düşük diye düşündüm aşırı bel ve kasık ağrım vardı
Çok şükür bir şey çıkmadı🙏🏻
Doktor alttan baksam görünür ama bakmak istemiyorum dedi, tüplerime bakarken dış gebelik ihtimaline karşı minik 2mm bir kese gördük şükür 🙏🏻 ama normalde gözükmezdi benim şans oldu🙏🏻