Bizim bebiş çok erken döndüğü için magnezyum kullanıyordum aşağıya baskıyı azaltsın diye. 35. Haftada doktor artık magnezyumu bırakcaz dedi 1 haftadır ağrıdan sancıdan resmen duramıyorum meğersem bir ilaç hayatımı ne kadar rahatlatıyormuş. Yaklaşık 4 gündürde devamlı bir ishal halindeyim sizler ne durumdasınız hamişler? Bu haftalara kadar gayet aktiftim şuan yürüyemiyorum iyi ki tüm hazırlıkları yapmışım diyorum. Birde sütünüz gelmeye başladı mk bana sürekli soruyorlar geldi diye ama daha gelen bir şey yok bende.