Oncelıkle sakin ol. Stress bebegıne zarar. Ben ılk gebelıkte 10kılo aldım
Ikıncıde 17kılo aldım dıkkatte etmedım 10kılom kaldı sonra dıyetısyenle verdık
Sımdı ucuncu hamılelık 17haftayım 3kılo aldım
Dıkkat edıyorum ar asıra kacamaklar yapıyorum
Bıre elcin demırelin hamılelık yuruyuslerın yapıyorum 40dakıkalık çok ıse yarıyor