Ebdd Nisa07 Insallah olmaz iyi düşün iyi olsun bende zor gebe kaldimm ilk zamanlar hicbi sey yapmadimm 4 ay anneme gittim surekli yattim gerekiyosa sende öyle yap.
Sevdaliza Oyyy canım gözün aydın allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin darısı diğer benek isteyenlerin başına inşallah