Nisa07 canım bende 30.01 de çatlatma iğnesi oldum ama 36 saat sonra 1 kez ilişkide bulunabildik eşimle. Artık bugünden sonra ilişki olsa da etki etmez diye düşünüyorum. Seni çoookkk tebrik ederim❤️ Sağlıkla gelsin bebeğin🐣 ilişki periyotların nasıldı peki nasıl hamile kalabildin ne aralıklarla ilişkiniz oldu acaba? Benim çatlatma iğnesinden sonra 1 kez olduğu için, çatlatma iğnesi kullanıpta gebe kalanların ilişki periyotlarını merak ediyorum sana da sorayım dedim