betul1- tecrubeliiannee ben 22+3 üm ilk doğumum normaldi inşallah bunu da normal bekliyoruz doktor 40 ın 3 Haziran olduğunu söyle tabi üç asagı 5 yukarı artık ne olursa sorun erken değil bence
monica50 tecrubeliiannee tahmini doğum günü olarak görünüyor ya bana da birkaç gün öncesine denk gelir gibi geliyor normal olmasını istiyorum
Aselll2021 tecrubeliiannee benimde 16 haziran da 40 hafta doluyor tam ama sezeryan olacağım için 10 haziran da olmasını isteyeceğim bayram zamanı çok sıkıntılı oluyor gerçekten de