Yek ben de ilk gebeliğim olduğu için deneyimsizim, etrafımda danışacağım kimse de yok, internetten vs bilgi almaya çalışıyorum ama doktorda sormadan bilgi verse güzel olur. Misal bir arkadaşım bugün aile hekimine gebeliğimi bildirip bildirmediğimi sordu sağlık ocagi bilmeliymiş tetenoz aşısı vs yapılıyormuş ben hiç bilmiyorum bunlari, doktorda yönlendirmedi, şimdi duydum araştırmaya başladım. Bir fikriniz var mı sizin bu konuda ?