evremce Ben de Yasemin Hanima gidiyorum. Çok konuşkan sürekli bişiler söyleyen biri değil.
Açikcasi ben biraz bu yuzden gidiyorum. Ekstra detaylarla bogmuyor. Aklima bisi takilirsa soruyorum, o rutin seyleri soruyor.
Ekstra bisi oldugunda mesaj atiyorum cevap veriyor.