Btl066611 Merhaba bir gün önce cinsiyetimiz kesinleşti aklımızda kız isimleri vardı ama hiç erkek ismi düşünmedik çocuğunuza koydugunuz yada erkek olsa koymak istediğiniz isim önerilerini verebilir misiniz. Şimdiden cevap veren herkese teşekkür ederim
Btl066611 Beyzahamarat72 evet bende Niran ismimi beğeniyorum eltimin oğlu 7 aylık ismini miraç koydu çok benzer geliyor o yüzden koymak istemiyorum bu ismi ama yine de teşekkürler sağlıklı sıhhatle kucağına alırsın
Dygnyrt Btl066611 bence hiç benzemiyor koyabilirsiniz çok güzelmiş miran ismi benimde oğlum olacak nasipse bizde asil koyacagız
Ozgeanne Btl066611 ilk oğlumun adı Barlas 💜🧿 ikinci oğlum için Atlas düşünüyorum. Allah herkese sağlıkla mutlulukla kavuşmayı nasip etsin ❣️
Btl066611 Ozgeanne teşekkür ederim bende bugün karşılaştım bu isimle anlamıda çok güzel çokta beğendim eşimde onaylarsa bu ismi koymayı çok isterim barlas ismi hoşuma gitti gerçekten maşaAllah Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin eşimde bende kız istiyorduk ama nasip böyleymiş yeni yeni erkek annesi olmaya alışmaya çalışıyorum erkek çocukları yaramaz olduğu için yetebilecek miyim diye içimde hem korku hem endişe var
irem27 Ben oğlumun adını Tuğşat koyacağım Allah nasip ederse , Göktürk, Gökalp, Baturayda sevdiğim isimlerden
Rabia_Han_Dikmen97 Flamingo_1411 bizimde oğlumuz olacak bizde Emir koymayı düşünüyoruz ikinci isimde kararsızım Alp yada Han ikisi arasında kaldık sağlıcakla doğsun bebişlerimiz 🩵🩵👼👼