Parinas bilemiyorum hatta ultrason resmini verdi eve geldim heyecanla beta da hamilelik gösteriyordu sonra adet kanamam gelince gittim kimyasal gebelik dedi adetin bitince gel bakalım kese olarak gördüğümüz duruyo mu kontrol edelim dedi yoktu zaten gittiğimde bende ilk o zaman öğrendim böyle bi olay olduğunu çok üzülmüştüm şimdi hamilelik planım var inşallah denemelere başladık güzel olacak