Kızlar beta tam 600 çıktı doktor çok arada kaldım dedi iki gün sonra tekrar gel bhcg ye bakalım dedi bir de karından kanama alanı gibi bişe gördü dedi ki eğer dış gebelik ise bu yalancı kese yok eğer betan sağlıklı artarsa bu yerleşme kanaman dedi iki gün sonra tekrar kan verecem vajinal ultrason ile bakacak kızlar lütfen yalvarırım duanızı eksik etmeyin sağlıklı olsun yumurtalıkların temiz dedi şişlik yok bi de progesteron değeri 9 çıktı