Merhaba arkadaşlar sat 30 Aralık evde test yaptım ikinci çizgi gün gün koyulaştı kan verdim
Pazartesi 145
Çarşamba 226 çıktı iki katı artmadı bu da beni çok strese koydu henüz küçük olduğu için bu artış normal olabilir mi benim gibi betası iki katı artmayıp sağlıklı gebelik yaşayan var mı lütfen yazabilir misiniz 🙏