Pelnztrk Arkadaşlar yarın kontrolüm var 35 günün ardından görücem kızmı özledim 🥰 ama ne zaman gitsem yüzünü saklıyor böyle hareketli olması için ne yiyim içim bilemedim o eli yüzünden çeksinde yüzünü görsek 🥰
Pelnztrk ErsBegAs ya normalde hareketli karnımda yatarken felan ama ne zaman kontrole gitsem donuk gibi elin biri yüzünde sabit duruyor kız😂😂
Hulu61 Pelnztrk 35 e geldik nerdeyse net hiç göremedik eli yüzünde ve plasentamın arkasına koyuyor kafasını yüzünü yarım yarım gördük sürpriz olacak doğumda bizede 😅
Aley06 Pelnztrk benimkide çok hareketli şuan bile ama ultrasona girdiğimiz an hep ya bacakları ya suratı kapatıyo😂 ben 2 tane çikolata yiyip bi de portakal suyu içip girince görebiliyoruz sadece
obli Pelnztrk bence her bebek kendine özel. Benim bebişi çikolata falan hiç hareketlendirmiyor. Kefir, süt falan içtiğimde baya hareketleniyor ama 🫠
Pelnztrk Hulu61 aynı benimde öyle vallahi en son plesentaya dönüktü hiç göstermedi bende öyle düşünüyorum 😂
mcansu Pelnztrk benim kızçem meyveci mesela 😁 çikolata ya da farklı tatlılar etki etmiyor meyve yediğimde coşuyor Ama genel olarak bebekler tatlı şeylerde hareketleniyor meyve tatlı çikolata meyve suyu
anneoluyorum94 Pelnztrk bence bebekten bebeğe değişiyor bu durum ama benimki Türk kahvesi ve mandalinada içerde cirit atıyor 😅
Biranne_197 Pelnztrk Gitmeden önce türk kahvesi iç ultrasona girmeden 30 dk önce çikolata ye içerde coşuyorlar 😄