Simsimsimm normal zamanda olsan diyet yap derim ama hamilesin bebeğin de gelişimine dikkat et. Boş karbonhidratın zaten faydası yok o ayrı. Ama doktora diyetisyene danışarak yapsan daha iyi olur bebek var çünkü. Yoksa hamilelikte illa kilo alıcan diye bir şart yok