Kızlar bugün kontrolum vardi tabi yine randevu aldığım doktor yok baska doktor vardı neyse bebeğin artık kanala girdiğini söyledi bu şekil kaçıncı hafta veya günde doğum oluyor ve bu şekil normal bir şekilde gelir mi son dk birşey olmaz ise sezeryan için