Drya_ Susu45 20+5 deyim aynı sorun iki üç gündür bende de başladı geceleri uyuyamamak öğlen 11-12 gibi uyanmak.. sık sık bi de lavabo ihtiyacı.. uyuyamayınca telefonla da bütünleştim resmen sıkıntı basıyor 😞
Susu45 Drya_ maalesef herkesin bünyesinde farklı işliyor sanırım bazılarında uyku yapıyor bazılarında uykusuzluk 🥲