Aykut 3prensAnnesi_ aynıyız benimde ilk oğlumda doğum günü hata 29 Haziran şuan da ikinciye hamileyim
3prensAnnesi_ Aykut bir aksilik olmazsa 24 Mart dedi dr doğuma, sezaryen olacağım 38+2 olacak inşallah 🙏🏻
asena9 Mavili1480 yaa ne güzell🤍 sizin kaçıncı gebelik normal mi sezaryen mi olacak ondan soruyorum☺️
ikibaloglanannesi Pamuk 7 Mayıs 2022💙haftaya cumartesi tam 2 yaşında olacak oğlum👣🧿 15 Temmuz 2024 de kızım. Nisanda doğacak inşallah 💗🐝🧿
Selin350 gulzaadee benim de 9 Temmuz çok garip tanımadığın biriyle aynı zamanlarda hamile kaldığını bilmek ❤️