Pamuk Selam kızlar 💖 Ben hamileyken satım 13 hazirandı🌝 Şimdi oğlum 1 yaşında 😊Darısı başınıza 🫶 Hadi aynı sat olanlar tanışsın🤩
Gokturkmom_ Lafee Benim sat 18 marttı🐣Şuan oğluşum 52 günlük darısı isteyen herkesin başına inşallah💖
Hellobeybii Sat 24 temmuz 🐣 (31 temmuzdu güncellendi ilk muayenelerde 24’e alındı artık bundan devam😊)
Kardelenak mervehalil mervehalil benimde 24 Aralık sat keseyi ne zaman gördünüz acaba ben dün gittim karından baktı göremedi 643 beta
annesinin_kelebekleri mervehalil benimde 23 aralik nasip olursa inşallah sağlıcakla kucağımıza alalım
Aykut 3prensAnnesi_ aynıyız benimde ilk oğlumda doğum günü hata 29 Haziran şuan da ikinciye hamileyim
danla2711 Pamuk 17 ağustos🥰😂 o günü hiç unutamıyorum ehliyet sınavım vardı ve kazanmıştım kazanmanın şerefine oğluşum hediye olarak verildi resmen😍 şuan 23 haftalığız
tiramisu10 2Princess1Mom benim de aynı 12 ekim. Cinsiyeti erkek sizin ne? sağlıkla kolaylıkla güzellikle gelsinler
kubrasmo 2Princess1Mom ay benim de 13 ekim ve hala cinsiyeti öğrenemedik göstermiyor bebiş😌 sizde durumlar nasıl