Sila_aylin66 bisbis 31+2 günlük kusura bakmayın uygulamaya girmemiştim mesajınızı göremedim siz ne kadarlıksınız
Cansu_Demirtas Bendr 27 haftalık hamileyim suyum sınırın üstümde şeker testimde iyi çıktı ama doktor beyaz herseyi kes dedi ekmegi kes protein sebze beslen dedi sadece karbonhidrat asla yok dedi🥲
Sila_aylin66 bisbis benim ilk sezeryan olduğu için bu da sezeryan birde kanda pıhtılaşma dan dolayı normali önermiyor Dr Sizin bebek döndü mü acaba bugün ki muanede Dr dönmüş dedi de erken mi acaba bilmiyorum
bisbis Sila_aylin66 canım ben 30 haftalıkken gıttım devlete bsy demedi smdı 32 içindeyım muaneye daha gıtmedım haftaya 33 iken gidicem . Ama doktor norml dıyorsa normaldır canım dönmesı
bisbis Sila_aylin66 çok şükür canım çok sevındım maşallah bende 4 gün sonra 33 haftalık olucam gıdıcem. Sen sezeryanmı normlmı dusunuorsun? Ben normalden baya korkuyorum sezeryan ıstedıgımi soylucem kafam çok karısık
Sila_aylin66 bisbis benim ilk doğumum sezeryan olduğu için bu da sezeryan birde kanda pıhtılaşma olduğu için Dr normali önermiyor Yalnız devlet Hastanesi’ne gidiyorsanız orası sağlıkta bir sıkıntı olmadığı sürece sezeryan yapmıyor
bisbis Sila_aylin66 ben hem özel ben devlet takıpli gıttım .özele devam edıcem mecbur çünkü normal doğumdan çok korkuyorum sezeryan oluyum dırek dıyorum ama bilmıyorum durumlar karısık
Sila_aylin66 bisbis sizin kararınız tabi yine ama size tavsiyem sağlıktw bir sıkıntınız yoksa bence normal doğumu tercih edin sezeryanın sonradan etkisi oluyor normal doğum doğum olana kadar
nur233 Sila_aylin66 Geçmiş olsun inşallah bir sıkıntı çıkmaz bende 25 haftalığım 4 gündür hissetmiyorum biraz tedirgin oldum normal mi acaba yoksa bir sıkıntı olabilir mi bilmiyorum korkuyorum da🥺☹️
Sila_aylin66 nur233 sevindim insan korkuyor hareket etmediklerinde Benimde kasılmalarım çok arttı bende bundan korkuyorum nst falan temiz çıkmıştı pazartesi günü ama aynı hızda devam ediyor kasılmalarım