Sezeryan ile 4.gebelik düşünen,4. Ye hamile olan veya dogum yapan varmı aranız da
Ben hastaneye gititm doktora sordum hamilelik düşünüyorum 4.sezeryan nasıl olur öneriniz nedir diye baana cok korkutucu seyler söyledi herhangi bi saglık problemim yok ama kesinlikle kalma önermiyorum dedi olabilecek en kötü seyleri saydı eger illa hamile kalacaksanda bi profödor esliğinde kontrol edilip dogumunu yap dedi