Mor-kelebek Feyurta zor bir süreç rabbim sabır versin benimde alışmam uzun sürdü biraz ama hayat mecbur devam ediyor
1380ags Feyurta Benim de 3 aralıkta düşük oldu. Hakkımızda hayırlısı. Ben de şubatın ilk haftasını bekliyorum kan için geçen gün kitte çıkmadı
Gul-2024 Feyurta benm düşükten bir ay sonra oldu hamileliğim ve şuan doğuma 26 gün kaldı olmaz diye asla bişey yok oluyor yani
Feyurta Gul-2024 evet açıkçası eşime de pek güvenmiyorum ben eminim diyor ama geri çekildi sadece hakkımızda hayırlısı olsun
Peri_Omer Feyurta hormonlariniz sifirlanmişmiydi acaba? Yani hamilelik testinde negatif i gordunuzmu ?
Feyurta Peri_Omer evet zaten beta 0’a kadar takip ettik. İlk attığım kaset testte yoktu bence çok çok hayaliydi bunda net gördüm gibi kafam çok karıştı