Findix Ben nasıl dogurcam diye kara kara düşünürken buraya doğum hikayemi yazmakta kısmetmiş🙈 Gelelim oğluma kavuştuğum güne, 37. Haftada sürekli olan kasılmalarım başladı çatı ağrılarım zaten uzun zamandır vardı fakat 38. Haftada kontrolüm ve çatı muayenem olacağı için çok fazla önemsemedim bu kasılmaları 37+4 günlük olduğumuz gece pek keyfim yoktu düzenli olarak gelen kasilmalarla uyudum aklıma doğuracağım gelmemişti tabi çünkü daha vakit vardı😂 Saat gece 4 buçuk sularında gözümü açmamla suyumun geldiğini anladim hemen lavoboya koştum nişanım da gelmişti durduramadigim bir şekilde su gelmeye devam ediyordu hemen duşumu aldım saçımı kuruttum duzlestirdim sakinligimi hic bozmadim eşimi uyandırdım tabi o pek sakin olamadı 😂 duştan sonra sancılar gelmeye başladı dakika tuttuk 3 dakikada bir geliyordu suyumda geldiği için annemleri aradık hemen hep beraber hastaneye yola çıktık saat 6 buçuk olmuştu gittiğimizde muayene ettiler 1 cm açıklık vardı daha yolumuz uzun dediler sancılarda artmıştı 3 dakikada bir geliyordu ama açıklık yoktu mesai saatine kadar doktorumun gelmesini bekledim bu sirada tabi ben sezaryen istiyorum demeye başlamıştım bile çünkü asla benim çekebileceğim bir sancı değildi ve çok sık geliyordu sonra doktorum geldi beni doğumhaneye götürdüler açıklığıma ve catima bakti açıklık hala 1 cm ve çatımda bi çıkıntı kemik varmış kordonda bebeğimin boynunda olunca bende dünden razı Sezaryana karar verdik😂 9 da ameliyathaneye indim hala sakinligim devam ediyordu belden iğnemi yaptılar sinek ısırığı kadar bile acımıyor hemen ayaklarima bi sıcaklık geldi ve uyuştum 9.10 gece yavrumun sesini duydum dünyanın en güzel sesi olabilir ❤ kuzumu giydirip kucağıma getirdiler sonra dikişlerim atıldı ve odaya çıkarıldım yavrumla hasret giderdik. Gelelim sezaryan sonrasına uyuşukluk geçti asla dayanılmayacak bi acı yaşamadım ayağa kaldırmadan yarım saat önce ağrı kesici yaptılar ağrılar gitti ayağa kalktıgımda biraz başım döndü hemen düzeldi bir iki adım derken çok kolay yürüdüm bütün gece sürekli kalktım yürümeye gayret ettim tek başıma koridorlarda dolaştım bebegimle ilgilendim sütüm hemen geldi bebegimde emmeyi çok sevdi🤭 ertesi gün eve geldiğim de hiç yatmadım çamaşır bile serdim ve bir gram agrım olmadi ben sezaryani çok kolay atlattım wc ye tek basima gittim üstümü tek başıma giyindim bebeğime bakabildim hiç doğum yapmış gibi değildim😀 17 kilo almıştım 1 haftada 10 kilosunu verdim bile bebegimde 3080 kg 50 cm doğdu sezaryan olacaklara tavsiyelerim depend mutlaka alın çok büyük rahatlık, ben gecelik sabahlikla çok rahat ettim wc ye giderken kolaylık oluyor, bol bol yürüyün ne kadar yürürseniz o kadar çabuk iyilesiyorsunuz başka sorunuz varsa cevaplayabilirim😊 Allah herkese bebislerine sağlıkla kavuşmayı nasip etsin benim hikayem de bu kadar 🙏 happykidste görüşmek üzere ✋🏻
Sina16 Findix gözünüz aydın bende 39+6 oldum bakalım bende de açılma sancı vs yok sezaryen istemiyorum ama galiba sonum o :( İnşallah bende sen gibi memnun yazarım buraya 💐
Nagos Findix Ahh bende çok tedirginim nasıl olcak sezeryana sıcak bakmıyor değilim ama korkuyorum da Rabbim saglikla büyütmeyi nasip etsin
Aryam2019 Nagos sezaryen ile doğum yaptım çok pişmanım gerçi ben mecburiyetten sezaryen oldum ama aklınız varsa normal Doğum yapın
Hiraannesi Bugün saat 13.00de bende sezaryen olacağım çok güzel anlatmışsınız insallah benim gibi sezaryen olacaklar ve bende dizin gibi atlatırız kolayca. Çok sevindim sizin adınıza . Ne güzel bi Doğum hikayesi.
Hiraannesi Gece en son saat kaçta yemek yemeyi bıraktınız ? Ben şimdi çok acıktım 😅doktorum gece 12den sonra yeme demişti yemedim ama nasıl dayanırım bilmiyorum :)))
tugrammm Findix masallah ins bizde bu kadar kolay atlatırız.bizimkide dogum pozisyonuna girmemiş sezaryen dedi doktorumuz
Elfglh Findix allahım bana ve diğer hamilelerede nasip etsin böyle doğumu bende 38+1 ile bekliyorum 4 gün sonra sezaryen olacağım biraz korku heyecan hepsinden var :))
Burcu582 Findix bende bugün belki spinal sezeryan olacagım %100 değil ama hazırlıklk gidicem suyu az ve kordon boynunda riske atamam dedi suan baş ağrısından ölüyorum stres yaptım zaten cok başım ağrır herkeste spinalde yan etki diyor sizinde cok ağrıdı mı
Findix Burcu582 hiç bir ağrı vs yaşamadım ne bas ne bel nescafe için diyorlar doğumdan sonra onuda içmedim ağrı diye odaklamayın kendinizi ben hiç düşünmedim stres yapmadım çok sakindim ve hiç bi şey yaşamadım 😊
Aysedgrlikrkmz Findix maşallah Rabbim sağlıklı hayırlı uzun güzel ömürler versin İnşaallah 🥰🥰🙏🏼🥰🥰 bizlere de böyle güzel sağlıklı hikayeler yazmayı nasip etsin 🥰🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Handebl Findix gözün aydın canımm darısı bize inşallah hala korkularım bar inanki bende sezeryan olcam ama korkuyorum senin gibi hikayeleri okuyunca da cesaretleniyorum Allah analı babalı büyütsün inşallah bizlerede dua et lütfen 🤲🏻😍
Sinem1051 Cansumanisa içinde bezi olan ni kılot canım pet var içinde orkid gibi tek kullanımlık giyip batınca atıyorsun
Tugba1234 Findix gözünüz aydın Hayırlı sağlıklı bir evlat olsun insallah okuduğum en güzel içime su surpen sezaryen doğum hikayesi insallah bizimkide boyle kolay olur hamile olduğumu öğrendiğim günden beri aklımdaki soru nasıl doğurcam 😬😬
Findix Tugba1234 iyiye odaklanin inanın kendime boşuna stres yapmışım nasıl dogurcam diye böyle olacağını bilseydim şuan 10 tane daha doğururum o derece 😊