lnyldr Kızlar dün kontrolüm vardı 2400 çıktı kilosu doktor doğana kadar 2800 olur dedi daha fazla kilo alması için ne yapmalıyım beslenmeme ve ilaçlarıma çok dikkat eden biriyim
Rozzzzaa lnyldr bol bol muz , balık kırmızı et ve çiğ kabak çekirdeği al benim bebiste de gelişim geriligi vardı şu an çok şükür 37. Hafta 3 kiloyu geçti
Minikmucizemmm26 lnyldr kefir ceviz badem ıspanak et balık muz tuketin bol bol ama bebek yapısal olarak zayıf olacaksa ne yerseniz yiyin kilo almaz
Cihangir_ lnyldr hurma muz elma havuc en çok kilo aldıran denedım 2 çocuğum var ıkısı 4 e yakın dogdu
lnyldr Rozzzzaa inşallah bende hafta kontrole gittimde benimde o kilolara ulaşır doktor kordon akışlarıda iyi dedi valla avakado muz yumurta yemekten gına geldi
Namesiz6 Muz,avokado,ceviz,mandalin,Süt,yoğurt,balık (balık seçerken dip balığı olmamasına dikkat edin)
seyma0661 lnyldr siz kaç kilo doğmuştunuz acaba? Benim doktorum çoğunlukla kilo genetikle alakalı da olabiliyor demişti
Brgmde lnyldr öyle dediyse beslenmeyle düzelir inşallah dene enazından canım benimde 35 e yakın 2400 demişti 36 da 3 e yaklaştı böyle beslenerek 7 gün beslenmene aşırı dikkat et hiç ağzın durmasın yani hep ye ama yumurta süt yoğurt et tavuk et suyu yulaf meyveler kuruyemişler CEVİZ badem Bunlwrı tüket diğerleri bebeğe yaramıyor cık
lnyldr seyma0661 annem toplu bi bebek olduğumu söylüyor ama eşim çok küçük doğmuş ama eşim şuan 1.92 boyunda kilosu yüzün üstünde 😂😂
Minikmucizemmm26 lnyldr siz elinizden geleni yapın hem sağlığı yerinde olsun da önemli olan o bozmayın moralinizi🤗🌸
lnyldr Rozzzzaa ilk kızımda 42 haftalık doğmasına rağmen 2800 doğdu oda ama çok şükür boy olarak arkadaşlarından uzun
Cicekgibibiri Her gün kahvaltıda yumurta avakado kaşar yiyorum gün içinde de muz ceviz süt yiyip içiyorum 36+6 da 3.500 gram olmuş bebiş ama ben gebeliğin en başından beri böyle besleniyorum gün içinde bal ceviz badem ve sütü bland edip içebilirsin oda yararlı olur inşallah