irem-16 ah kuzum belli oldu bugün açılmam olduğunu söyledi doktorum bugün doğuma alabilirim dedi ama ben hazırlıksız gittiğim için yarın geleyim dedim sabah 7de kısmetse yarın doğuma gideceğim :)) aşırı korkuyorum açılma olduğu için normal doğum yapacağım inşallah