Genele göre adı çok duyulmuş bir doktor değil, ben doktor sitesindeki yorumlardan görerek gittim doktoruma Nuray Kuzukıran. Kendi muayenehanesi var doğumu jimerde yaptırıyor, muayene ücreti 3000 oldu. Okadar naif, okadar sakin pozitif olumlu bir bayan ki… endişe etmeniz gereken bir durum varsa bile okadar sakin anlatıyor ki panik olmalımıyım diye düşünüyorsunuz 😄 telefonuna herxamsn ulaşılılabilir. Çok ağır bir grip geçirmiştim doktora gidecektim o süreçte bile kendisi beni ⅔ kez aradı gittiğim sivildeki doktorla irtibata geçti vs. Çok ilgili bir Dr. Umarım doğımdanda memnun kalırız.