İlk gebeliğimde özelde yaptırdım bu gebeliğimde bütün test tahlil hepsine devlete gittim fiyatlar çok yüksek devlet hastanesinde ayrıntılı yaptırdım 30 40 dk sürdü herşeyine tek tek baktı raporunu verdi kanuni devlet hastanesine gittim bu arada sadece renkli ultrason kağıdı vermediler ama renkli ultrasondan fotografı çektim doktor gösterdi çokta iyi ilgilendi özel hastaneler 4 5 bin arası gerek yok bence devlette bir git