Dilek1001ae aşerme bi seferlik olmaz mı ama. Ben ilk gebeliğimde tarhana çorbası aşermiştim. Canımın istediği çok şey oluyor ama aşerme farklı bi boyut. Ekşi bende severim limonu dilimleyip yemeye bayılırım falan ama aşerince böyle kokusu burnuna geliyor şekli gözünün önüne geliyor çok başka bişey. Market market gezip arayıp bulamayınca kasiyerin önünde ağlamaya başlamıştım 😄ikinci gebeliğimde de işkembe çorbası aşerdim tüm kasapları gezdim yok yok. Hazır çorba alayım dedim yanlışlıkla mantar çorbası almışım sirke döküp yiyince aynı oldu. Çöpte görünce şok olmuştum paketini😂