Yenianne1991 ben prima ve molfix aldım benim bir akrabam 1 numara bezden 8 paket falan kullanmıştı mesela çünkü çiş falan da yapınca değişmeyince pişik oluyor bence çeşitli markalardan küçük paketler al çünkü bez stoğu saçma en kötü dediğimiz bez bile bazen bebişin totosuna iyi geliyor ben bu iki markayı aldım ekstra sleepy falan da alıcam