bence stok yapmayın boşuna hep kalıyor burda çok gördüm alıp pişman olanı çünkü mesela sleppy alsan bebeğine iyi gelmiyor başka bezden almak durumunda kalıyorsun diğer marka kalıyor bence doğunca ve bittikçe almak daha mantıklı ben molfix kullanıyorum doğduğundan beri memnunum ☺️