Esrakalkanc ahh yaaa inşallah bir an önce kucağına alırsın bunların hepsini unutursun ❤️ bende yarın doktora gideceğim açılma olduğunu sanmıyorum ara sıra gelip giden sancı ve kasılma dışında bir şey yok, beklicez ya napalım onlar sağlıklı olsun da geleceği zamanı bilir diye düşünüyorum bende çok sabırsızlanıyorum