Eda42_ Bunların hepsini bende yaşadım gittim geldim doktora eşimde bende maddi manevi sancılı bir süreçti… Şimdi artık Allahım bana neyi nasıl nasip ettiğini bekliyorum eşimdede bendede bişey çıkmadı ama hamile kalamıyorum işte her ay bir umut zaten başımda birsürü dert sorun var Ailesel sorunlar maddi manevi stresten heryerim egzama oldu birde çocuk sahibi olamama… Yükünü bazen kaldıramıyorum hergün yürüyüşe gidiyorum imrenerek bebek arabası sürenlere bakıyorum belki komik gelicek ama bazı arkadaşlarım komşularım çocuklarının uyumadığını uykusuz kaldıklarını söylüyorlar ben uykusuz kalmanın bile hayalini kuruyorum sağlıklı sıhatlı bir evlat diliyorum Allahtan 2,5 yıldır uğraşıyorum 3,5 senelikte evliyim birazda kader dedim düşünmeyi bıraktım bu ay ovulasyon yaptım her zaman ki gibi davrandım gerisi Allaha teslimiyet ne diyeyim.. Rabbim her birimizin kucağını boş bırakmasın sizede banada tümm isteyenlere nasip etsin lüften stres yapmayım bende hep yapıyorum ve düşündükçe insanın kafası daha çok yoruluyor…