Eda42_ hamile kalmadan iyi doktoraya gideceksin ki hem için rahatlasın hem gebelik sağlıkla olsun, ben 5 doktor gittim hamile kalmadan önce olmaz tüp bebeksi denilen bana 6 gittiğim prof 1 hap vererek 1 Y içinde allahın izni ile hamile kalmama vesile oldu tanan sizin rahimle alakalı ekstra sıkıntı var ama doktor önemli