Bugün ikili test için devlet hastanesinde ki doktor erkek bebek büyük ihtimalle dedi şok oldum çünkü özelde kendi doktorum 12+4 de kıza benziyor demişti. Kendimizi kıza çok alıştırdık eşimle çok da istiyorduk kız bebek. Rabbim sağlıkla nasip etsin tabi ki de önce erkek bebek diyip sonradan kız çıkan bebişler var mı yada hiç duydunuz mu?