Hilalyrdkl Bana 140ı geçtinde sorun dediler benimde açlık 85le95 arası çıkıyo gece 10dan sonra yemezsem eger kaçamak yapmazsamda 135i gecmiyodu ama bazen şekerimi çıkarıcak biseyde yemesem yüksek cıkıyo hangi yiyecekten anlamıyorum tam buğday lavaş yiyorum kendimiz yapıyoruz üstelik sabahda sadece peynir zeytin salatalık domates aradada yumurta oluyo şeker sadece çayda ve kahvede 2 tane atıyorum akşamlarıda sebze yiyorum yogurt çorba falan ona ragmen aralarda 156 167 145 gibide cıkabiliyo ama nadir şekilde