Bulute benimde sizinle aynıydı sancı kesici vermişti hatta dahada artmıştı alttan muayene yapıp rahim ağzı uzunluğumun iyi olduğunu söyleyerek evde istirahat verdi dinlendiğimde gerçekten sancılarım geçti ben hissediyorum bu arada sancılarımı biraz yorulursam artıyor hemen sonrasında tekrar nstye bağlandık ve sancılarım az çıktı şuan 36+5 olduk dinleniyorum sizde kendinizi yormayın dinlenin bebeklerimiz biraz daha büyür bende çok korkmuştum ilk seferinde ama öyle böyle biraz daha büyüdü