Bulute 35.haftamızdayız nst de sancı çıktı ama doktorum ciğer geliştirme iğne falan yapmadı eğer karnında çok sertleşme olursa nst ye gel hemen dedi başına böyle bir şey gelen oldu mu
yesmad Bulute merhabalar benim de 35+3 Te nst de sancım çıktı ama hafif düzeydeydi şu an 36+5 im 36. Haftada nst ye girdiğimde de hiç sancı çıkmadı ben de telaş yapmıştım siz gibi merak etmeyin 🙏🏻
Dlr13 Bulute benim de aynı şekilde 35. Haftada nst de 20 dakikada 1 sancı çıktı rahim uzunluğu da kısalmış 3 mm dedi 38. Haftada kontrole çağırdı. Normal sanırsam düzenli olsaydı kısa zamanda çağırırdı diye düşünüyorum yalancı sancılar başlamış
keyfimin-kahyasi-misin Bulute sorunlu değil demekki haftana göre İyidir yoksa hem tekrarlatir hemde iğne seudm vs verirdi sorun olsaydi
Aslaninannesi_ Bulute sen panik yapma benim 28.hagtada oldu bebek kanala girdi sancım düzenliydi ciğer geliştirici vurdu ama senin haftan ileri sorun görse tekrar sokardı
keyfimin-kahyasi-misin Bulute Çok erken değil korkma bence . Hem dediğim gibi risk girseydi Üstüne düşerdi doktor . Demekki normal yalancı sancilardan düzenli vs degil