Minikbebis1 Aselim_38 inşallah canım ya ,elbet ya kız ya oğlan ilk sonuçta ama insan illaki merak ediyor
Aselim_38 Minikbebis1 kesinlikle cnm bana herkes erkek karnı seninki dedi kız çıktı,kızım biraz utangacmiş galiba en son detaylida net ortaya çıktı
Aselim_38 Minikbebis1 seninkide utangaç bir prenses olabilir sanki bir öyle hissettim ama Allah gönlünüze göre versin kuzum 🙏🥰
betulyildizz Minikbebis1 yani kemik yapısı kız dedi iki hafta sonra detaylı ultrason tam belli olacak artık
Minikbebis1 deletedmom43191 Allah’ın korusun ya, insanın hayırlı evladı olsun ne erkek ne kız fark edecek mi
Minikbebis1 deletedmom43191 ah ah , çok tanıdığım var keşke hepsi kız olsaydı oğlum olmasaydı diye ne kadar diyen var hayırlısını istemek lazım
deletedmom43191 Minikbebis1 ah ah öyleleri nankör işte rabbim evlat veriyor sen ayrım ediyorsun hayır yani ne fark eder ki birinin saçı kısa birinin saçı uzun oluyor yani evladın var sukretsene yani
Elis27 Minikbebis1 özel hastaneye giderseniz öğrenirsiniz devlet bazen bakmıyor göstermiyor diyor geçiyor. Özelede girmeyi düşünüyorsanız gitmeden çikolata türk kahvesi vişne suyu muzlu ballı süt için inşallah öğrenirsiniz
Minikbebis1 Elis27 eşim diyo gidelim diye ben yok dedim 😁hani ne fark eder falan o da bebeğime değer diyor 😁
Minikbebis1 betulyildizz bende sordun neye benziyor diye bişe demeyeyim annesi dedi iki bacak arasını açmıyor ki diyor
Dagli31 Minikbebis1 browni intense ye 2 tane birde kakaolu süt iç öyle gir hareketlenince belki gösterir canım 12. Haftada gösterdi benim ikizler büyük ihtimal ikiside kız dediler ama alışveriş yapma dedi perinatoloji ☺️