isimsiz19 canım çıkmazsa da üzülme bende 6 gün kala erken gebelik testi yaptım negarifti bu aydan hiç birşey olmaz dedim adete 2 gün kala içimden bi ses kalk test yap dedi hemen ysptım pozitifti beta da 52 çıkmıştı bu işlerde sabırlı olmak gerekiyor ya