Uygulama tahmini 4 gün kaldı olarak gösteriyor. Belirti sadece gogus hassasiyeti var oda dokununca acıyor. Adet olacagim zamanda da oluyor zaten benim. Gözle görülür başka belirti yok iki gün önce test yaptım negatifti. İnternetten predictor test almayı düşünüyorum yarın gelir büyük ihtimalle alırsam sizce alıp yapsam mı yoksa adet gecikmesini beklesemmi çok sabırsız davranıyorum 😥